Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πως μπορούμε να κάνουμε γυμναστική στο σπίτι που θα αυξήσει τον μεταβολισμό μας και θα μας οδηγήσει στην απώλεια βάρους.

Τα προγράμματα και οι ασκήσεις είναι απλά και αποτελεσματικά. Θα τα χωρίσουμε σε κατηγορίες που έχουν διαφορετικό βαθμό δυσκολίας ώστε να είναι ευπροσάρμοστο για τον καθένα. Κάθε φορά που η αντοχή σας αυξάνεται πηγαίνετε στον επόμενο βαθμό δυσκολίας.

Το είδος της προπόνησης που θα ακολουθήσει είναι HIIT-Tabata και έχει κατά κάποιο τρόπο την μορφή FATality όπως το μάθημα στο Fitnovation. Με αυτού του είδους την γυμναστική ο μεταβολισμός μας αυξάνεται ραγδαία για όλη την διάρκεια της ημέρας και όχι μόνο την ώρα της προπόνησης. Δηλαδή κοιμόμαστε και καίμε λίπος!

Ας δούμε τις ασκήσεις που θα κάνουμε.

1. Burpees

2. Mountain climbers

3. Jump squats

4. Jumping Jacks

5. High Knees

6. Shoulder Taps

7. Plank

8. Προβολές (εναλλάξ)

Προγράμματα

Για τα προγράμματά μας θα χρειαστούμε ένα ειδικό χρονόμετρο το οποίο λέγεται TABATA TIMER. Πατήστε πάνω του για να εμφανιστεί το χρονόμετρο σε καινούργιο παράθυρο.

Βαθμοί Δυσκολίας

Εύκολο

  1. Jumping Jacks
  2. Mountain climbers
  3. Shoulder Taps
  4. Plank

Επαναλάβετε 2ο κύκλο

Μέτριο

  1. Burpees
  2. Jumping Jacks
  3. Προβολές
  4. Plank

Επαναλάβετε

Δύσκολο

  1. High Knees
  2. Jump Squats
  3. Burpees
  4. Προβολές

Επαναλάβετε

Νιώστε ελεύθεροι να πειραματιστείτε με τα προγράμματα. Αλλάξτε τις ασκήσεις όπως θέλετε ή προσθέστε και άλλες όπως push ups, ροκανίσματα κοιλιακών ή οτιδήποτε.

Αν θέλετε πιο αναλυτικές πληροφορίες σε σχέση με αυτό το είδος προπόνησης δείτε το άρθρο “Αερόβια ή αναερόβια για καύση λίπους”.

Μοιράσου το άρθρο!