Η ευλυγισία είναι πολύ παρεξηγημένη στην ζωή μας. Εντάσσεται στις αθλητικές δεξιότητες του ατόμου, χωρίς να υπολογίζεται η αξία της στην καθημερινότητά μας και κυρίως στην σωματική υγιεία μας. Χωρίζεται σε δύο βασικές κατηγορίες την ενεργητική ή δυναμική ευλυγισία και την παθητική ευλυγισία. Πολλοί την μπερδεύουν με τις διατάσσεις και δεν γνωρίζουν να την ξεχωρίσουν από την αποθεραπεία. Η πλειοψηφία των ανθρώπων πιστεύει λανθασμένα ότι γεννιέσαι με αυτήν, διαφορετικά δεν έχεις ελπίδα ή ό,τι αν δεν ξεκινήσεις από τα πρώτα χρόνια της ζωής σου, είναι αδύνατον να την αποκτήσεις.

Επίσης, λανθασμένα έχει επικρατήσει η άποψη ότι η ευλυγισία είναι γυμναστική για γυναίκες μόνο. Κάθε άνθρωπος, είτε αθλητής είτε όχι, έχει ανάγκη από την ευκολότερη καθημερινότητα, αποτέλεσμα ενός ευκίνητου κορμιού. Η προπόνηση ευλυγισίας προσφέρει ευκινησία, ταχύτητα, μεγαλύτερο εύρος κίνησης στις αρθρώσεις, μείωση των πόνων σε αυτές και μία λειτουργικότητα στο σώμα άνευ προηγουμένου. Οπότε σίγουρα είναι τόσο απαραίτητη σε γυναίκες και άνδρες όσο και σε μικρές ή μεγαλύτερες ηλικίες. Λέγοντας αυτό, να αναφερθεί ότι αποδεδειγμένα η ευλυγισία μπορεί να αποκτηθεί σε οποιαδήποτε ηλικία, αρκεί να γίνεται η κατάλληλη προπόνηση.

Η κάθε άρθρωση έχει ένα φυσιολογικό εύρος κίνησης. Όσο πιο μεγάλο είναι το εύρος κίνησης της κάθε άρθρωσης και των μυών που συνεργάζονται, τόσο μεγαλύτερη η ευλυγισία μας στην συγκεκριμένη άρθρωση. Ευλυγισία σε περισσότερες ή και στην πλειονότητα των αρθρώσεων καθιστά το σώμα ευκίνητο, ταχύτερο και εύπλαστο, παρέχοντάς του την δυνατότητα για εκτέλεση δύσκολων ασκήσεων και ταυτοχρόνως προστατεύοντάς το από τραυματισμούς.

Δεν αρκεί λοιπόν, μία σύντομη σειρά διατάσεων μετά από κάθε προπόνηση, για να αποκτήσει ένα σώμα ευλυγισία. Αντιθέτως, υπάρχουν ολόκληρα συστήματα προπόνησης, που αφορούν την ευλυγισία και πιο συγκεκριμένα την δυναμική ή ενεργητική ευλυγισία. Γιατί άλλο είναι να κρατάς το πόδι σου ψηλά με το χέρι σου (παθητική ευλυγισία) και άλλο να αφήνεις το χέρι και το πόδι να παραμένει ψηλά με την δική του δύναμη (δυναμική / ενεργητική ευλυγισία).

Στο Fitnovation Gym στον Άλιμο διδάσκονται και τα δύο είδη ευλυγισίας, με εξειδικευμένα προγράμματα, βασισμένα στις ανάγκες ανθρώπων, που δεν είχαν την τύχη να ασχοληθούν με την ευλυγισία τους από νεαρές ηλικίες. Εδώ, γνωρίζουμε πόσο δυσκολότερο είναι να αποκτήσεις την ευλυγισία σου ως ενήλικας. Κατανοούμε σε βάθος τις δυσκολίες, τους κινδύνους της μη σωστής προπόνησης και σεβόμαστε τον πόνο του αρχάριου. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πιεζόμαστε για να έχουμε αποτελέσματα. Πάντα με ασφάλεια, όμως.

Το κλειδί για την απόκτηση ευλυγισίας, ειδικά μετά από κάποια δεδομένη ηλικία, βρίσκεται στις συγκεκριμένες πρακτικές που πρέπει να ακολουθηθούν, προκειμένου να έχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα ως ενήλικες. Με ιδιαίτερες ασκήσεις όχι μόνο ευλυγισίας, αλλά και ενδυνάμωσης ποδιών, σύσφιξης γλουτών και άλλων μυϊκών ομάδων απαραίτητων για την ενεργητική ευλυγισία, όχι μόνο τα ανοίγματά μας βελτιώνονται, αλλά και η όψη του κορμιού διαμορφώνεται θεαματικά.

Μπορεί να ψάχνετε ασκήσεις για γλουτούς ή “booty workout”, όπως ονομάζεται, αλλά γιατί να μείνετε εκεί, όταν μπορείτε ταυτόχρονα να συνδυάσετε αυτό με γοητευτικά ανοίγματα και ένα ευκίνητο κορμί;

Η καλλισθενική φημίζεται για την δύναμη που χαρίζει, μα είναι εξίσου γνωστή για την ευλυγισία που απαιτούν οι ασκήσεις της. Στο Fitnovation Gym θα βρείτε και τα δύο σε συνδυασμό ή σε ξεχωριστά μαθήματα.

Το Active Flexibility στην Αθήνα είναι γεγονός. Είτε αναζητάς personal trainer είτε mini group είτε ομαδικό μάθημα με ασκήσεις για ευλυγισία, η λύση είναι στο Fitnovation Gym. Από κοντά ή μέσω διαδικτύου με το πρωτοποριακό Fitnovati-online θα βρεις αυτό που χρειάζεσαι. Τον δρόμο για μία καλύτερη ζωή, γεμάτη υγιεία και αυτοπεποίθηση.

Ηλέκτρα Ραδιώτη, εκπαιδεύτρια καλλισθενικής γυμναστικής

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *